sobota, 30 sierpnia 2014

Paznokcie #2

Hej !

Już jakiś czas nie było lakierowych postów więc dzisiaj przychodzę z właśnie taką tematyką ;) Ostatnio naszło mnie na złoto na paznokciach, wybrałam więc dwa moje złote lakiery, dodałam biały i wyszło coś takiego. 




Na początku miały być tylko białe i jeden z nich złoty, ale tak jakoś wyszło i dodałam jeszcze złoto do białych paznokci ;p Nie wiem co myślicie o takich paznokciach, mi się nawet podobają ;) Użyłam lakierów : biały Golden Rose z serii Classics Charming nr. 03, złoty Vipera nr. 67 i złoty matowy top coat Wibo.


Użyłam tych lakierów, szkoda, że nie mam dostępu do innych lakierów z Vipery z tej serii, bo bardzo mi się podobają ;) 

A Wy wolicie paznokcie jednolite, czy z jakimiś dodatkami ? ;>

Pozdrawiam, Magda ;)

3 komentarze:

  1. Ja lubię różne dodatki na paznokciach :) Podoba mi się Twoje zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czasami lubię zaszaleć i dodac jakiś brokacik czy panterkę na paznokcie , ostatnio wciagnęłam się w oglądanie filmików na youtubie :) mozna znaleźć fajne propozycje

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelakie zabawy z białym lakierem i tutaj efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń