wtorek, 22 lipca 2014

Paznokcie #1

Hej !

Zauważyłam, że dawno nie było na moim blogu notki o paznokciach, dlatego dzisiaj przychodzę do Was z krótkim postem o właśnie takiej tematyce. Nie będzie to jakiś wymyślny wzór, ale ostatnio stawiam na szybkie pomalowanie paznokci, bez żadnych specjalnych wzorów. 




Najpierw jak zwykle użyłam odżywki z Eveline 8w1 jako bazy. Następnie wszystkie paznokcie pomalowałam jedną warstwą lakieru z Golden Rose z serii Rich Color w numerze 47. Żeby trochę to urozmaicić jeden paznokieć na każdej dłoni pomalowałam lakierem z Essence z serii Feather Effect. Resztę paznokci pokryłam drugą warstwą fioletowego lakieru z Golden Rose. 

Nie wiem jak Wam ale mi podoba się akcent na jednym paznokciu.

Pozdrawiam, Magda ;)

6 komentarzy:

  1. Lakier z GR jest cudny! Fajne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten fiolecik jest całkiem ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też ten Lakier golden rose w innym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię taki akcencik tylko na jednym paznokciu. Kiedy ozdobione są wszystkie paznokcie, jakoś tak za dużo wszystkiego mi się wydaje.

    OdpowiedzUsuń