wtorek, 8 lipca 2014

Czerwcowi ulubieńcy

Hej !

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać kilku moich ulubieńców z miesiąca czerwca. Nie znalazłam wielu ulubionych produktów w ostatnim miesiącu więc pokażę Wam tylko kilka ;)

KOLORÓWKA




W tym miesiącu i we wcześniejszym zaczęłam odrobinę wypełniać swoje brwi. Do tego super sprawdził mi się zestaw do brwi z Essence, używam jedynie jasnego cienia. Daje naturalny wygląd, co bardzo mi się podoba.
Lakierem, który najczęściej gościł na moich paznokciach jest lakier miętowy z Miss Selene w numerze 253. Daje bardzo ładny kolor przy 2 warstwach.
Jak pisałam w poście o moim codziennym makijażu używam często do zagęszczenia moich rzęs czarnego, matowego cienia do powiek z firmy MySecret o numerze 510. 

PIELĘGNACJA


Z pielęgnacji mam w tym miesiącu jedynie kremowy żel pod prysznic z Dove Silk Glow. Uwielbiam kremowe żele pod prysznic, ten bardzo fajnie nawilża i super się pieni ;) Polecam go wszystkim ;)

ZAPACH


Moim ulubionym zapachem w tym miesiącu był zdecydowanie Lake Sunset. Nie mam pojęcia czym pachnie ale jest to cudowny, unikalny zapach. Koniecznie musicie spróbować tego zapachu ;)

NAPÓJ


W tym miesiącu najczęściej piłam sok malinowy z firmy Paola. Jest on odpowiednio gęsty i bardzo smaczny ;)

JEDZENIE


W czerwcu główną rzeczą, którą jadłam były truskawki. Najbardziej lubiłam je zmiksować z cukrem i wypić jako koktajl. Truskawki mają dużo żelaza więc tym bardziej dobrze, że je jadłam;)

Może któraś z wymienionych rzeczy przypadła i Wam do gustu w tym miesiącu ? ;)

Pozdrawiam, Magda ;)

14 komentarzy:

  1. truskawki to i moi ulubieńcy z czerwca jeśli chodzi o jedzenie, jeśli chodzi o kosmetyki to nie miałam nic z tych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajni ulubieńcy. Ten sok z Paoli jest u mnie w domu od zawsze :).

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku ( u mnie ) truskawki zdeklasowały czereśnie. Zawsze opychałam się tymi jedno-pestkowcami, a w tym roku to truskawki mi bardziej smakowały :)
    Żele z Dove bardzo lubię. Teraz wyszedł jakiś nowy zapach i chyba dziś go użyję po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja robiłam bardzo dużo soków smoothie z truskawkami :) Uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też w tym roku tak się najadłam truskawek <3 ale i tak mi cały czas mało !:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam... truskawki- uwielbiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie truskawki mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohh truskaweczki - dawno nie jadłam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Też musze znalezc cos do wypelniania brwi :D Mysle ze poszukam z essence :D

    pocztowkowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjrzyj się też Catrice, bo też ma taki zestaw ;)

      Usuń
  10. Ja mam bardziej turkusowy lakier z Selene, ale jestem nim rozczarowana - krycie ma beznadziejne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja przyjaciółka też ma inny kolor z tej serii i jej nie przypadły do gustu ale ten miętowy mi się bardzo dobrze sprawdza;)

      Usuń