czwartek, 5 czerwca 2014

Paradise Spice

Hej !

Ten post miał się pojawić kilka dni temu ale niestety za bardzo zaczęłam się uczyć i nie miałam chwili, żeby go napisać. Bardzo chciałam, żeby się jak najszybciej pojawił.  Mówiłyście, że lubicie woskowe posty, więc z przyjemnością je dla Was piszę :) Dzisiaj opowiem Wam trochę o wosku z Yankee Candle, Paradise Spice. Jest on jednym z moich kilku ulubionych zapachów z Yankee.


"Dojrzałe banany mocno zmiksowane z nasionkami słodkiej wanilii. Koktajl nie jest mdły! Wręcz odwrotnie – jest świeży, orzeźwiający, idealnie sprawdzający się podczas plażowania na rajskiej, egzotycznej wyspie. A wszystko przez to, że w jego gęstej, mięsistej strukturze znalazło się miejsce dla garści cynamonu wymieszanego z goździkami – korzennych, bardzo orientalnych i ożywiających całą miksturę wonią przypraw. Aromat koktajlu jest świeży i zaskakujący. Jego esencja zamknięta została w wosku Paradise Spice – sprawnie łączącym azjatycką egzotykę z tajemnicą wyrwaną wprost ze 
skrzyneczki skrywającej w swoim wnętrzu orientalne przyprawy." - Goodies

Kupiłam ten wosk jako jeden z pierwszych i od razu był to trafiony wybór. Według mnie jest to zapach typowo 'ciepły'. Ma w sobie bardzo wyczuwalną nutę banana i przypraw takich jak cynamon i anyż. Gdy zaczynam go wąchać trochę bardziej, czuję tam też wanilię. Ma wspólną nutę z zapachem Christmas Cookie. Jest to on intensywny ale nie za bardzo duszący. Pachnie mi nim w całym domu i zapach unosi się dość długo. 
Według mnie ten zapach spodoba się każdemu :) Zachęcam każdego z Was, jeśli chcecie kupić sobie woski lub świece, koniecznie powąchajcie ten zapach ;)

Co Wy o nim sądzicie? Miałyście go już?

Pozdrawiam, Magda:)

6 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam tego wosku ale bardzo chętnie bym go wypróbowała :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w mojej kuli z woskami, czeka na swoją kolej już sporo czasu. Muszę go w końcu odpalić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zapach nie tylko uruchomił zmysł węchu, ale i smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go nie zamówiłam bo obawiam się, że będzie trochę za bardzo intensywny i za mdły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję, ze by mi się spodobał! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Banan z wanilią brzmi kusząco.

    OdpowiedzUsuń