niedziela, 22 marca 2015

Essence Longlasting Lipstick Nude

Hej !

Ostatnio polowałam na pomadkę, która dawałaby 'lepszy kolor' moich ust. Postanowiłam więc zatrzymać się przy szafie Essence w drogerii Natura, gdzie zobaczyłam limitowaną edycję I ♥ nude. Była ona ustawiona między innymi kosmetykami, tak, że gdybym się nie przyjrzała nie zauważyłabym nawet, że jest ona dostępna. Od razu moją uwagę przykuły właśnie pomadki. Zdecydowałam się na zakupienie najpierw jednego odcienia 03, ale wahałam się między 05. Wydawało mi się w drogerii, że 03 będzie idealna do moich ust, niestety okazało się, że jest to typowo chłodny odcień nude. Wróciłam się więc po 05, która jest już ciepłym odcieniem. Zanim jeszcze opowiem Wam co sądzę o tych pomadkach chciałabym odnieść się do ich nazw. Kolor 03 nazywa się Come naturally, a 05 Cool nude. Jak wcześniej wspomniałam kolor 03 jest zimnym odcieniem, więc to on powinien mieć w nazwie 'cool'. Gdyby ktoś chciał wybrać odcień po nazwie, to mógłby się nieco zdziwić po powrocie do domu - tak jak to było w moim przypadku ;(

05 i 03

03 i 05
na górze 03, na dole 05

Pomadki mają matowe opakowania w takim odcieniu jak szminka. W opakowaniu znajdziemy 3.8 g produktu. Koszt jednej pomadki to 9.99 zł. Wcześniej nie byłam jakoś przekonana do pomadek z Essence, ale po tych dwóch chyba zmienię o nich zdanie ;p Obie pomadki są wspaniale kremowe, podczas aplikacji nie wchodzą w załamania ust i nigdzie się nie zbierają. Nie wysuszają moich ust, co jest dla mnie bardzo istotne. Pomadki dość długo się utrzymują i nie ścierają się nierównomiernie. Są dobrze napigmentowane i dają bardzo ładny lekko błyszczący efekt na ustach. 
Ogólnie mówiąc polecam wypróbować Wam te pomadki. Z tej edycji jest jeszcze kilka innych kolorów ale są one jak dla mnie zbyt jasne. 

Może próbowałyście pomadki z Essence? Co o nich sądzicie?;)

Pozdrawiam, Magda ;)

4 komentarze:

  1. Pomadek Essence akurat nie miałam, ale lubię tą firmę, mają dość dobre kosmetyki w bardzo przystępnych cenach. Na co dzień preferuję naturalny efekt w makijażu, ale lubuję się w różowych odcieniach:-) Mają coś w różach z tej serii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii są tylko typowe kolory nude, ale z regularnej kolekcji mają kilka odcieni różu;)

      Usuń
  2. Jeszcze nie miałam żadnej pomadki z Essence:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię nudziakowych ust ;/

    OdpowiedzUsuń